Host

Jag bara hostar å hostar, håller på bli tokig.
Idag blev jag less på det och gick hem från jobbet iaf, ska försöka vila lite idag så man mår bättre i helgen förhoppningsvis. När jag for från jobbet åkte jag förbi apoteket och köpte 4 förkyldningsprodukter, så då fick jag en bok, Füglesangs eller hur det nu stavas, om du det var i rymden iaf.
Men få se om den är nåt att ha, just nu håller jag på med Martin Svenssons bok "Hej mitt namn är Elton Person"
Tänkte göra smördegsinbakad fläskfilé med pottigratäng lagomt till när min sambo kommer hem från jobbet, jag har dock aldrig ätit det förr och vet inte hur det ska se ut eller smaka eller nåt, så det kan ju bli lite spännande.

Nä nu ska jag lägga mig på soffan å titta lite tv och fortsätta hosta.
Men jag kommer ha mkt att berätta på söndag, ska försöka hinna med ett inlägg då.
Imorgon är det stora planer på gång :)

Heipa

Kommentarer
Postat av: Lisso

Nu blev jag nyfiken =)



Smaskigt med fläskfilé.. själv sitter jag och smuttar på en kopp varm glögg.. jag har så mysigt, i min ensamhet ;)

2008-09-12 @ 22:10:15
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh nu blir jag jättenyfiken. Vad händer imorgon??? Ja just det nu tror jag att jag vet....var tvungen att tänka lite. Hoppas det blir lyckat.



Åh så gott. Maila gärna receptet om det blev lyckat.

2008-09-12 @ 22:24:52
Postat av: Matteus

tja! smördegsinbakad fläskfile är galet gott, men det vet du nog vid det här laget=)

2008-09-14 @ 21:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0