Igår...

Så åkte vi till Camilla kl 8 på morronen, hon trodde hon skulle på IKEA, men så blev det inte.
Vi tog med henne till Umeå så fick hon hoppa fallskärm!
Hon fyller nämligen 30 på måndag.



Hon blev nog ganska överrraskad och skoj var det!


Sen for vi hem och gjorde oss i ordning, jag hade dock glömt hemnyckeln hemma och Johan var i skogen och sköt lerduvor, men det löste sig som tur var, fick åka till Sandra så fick jag bli sminkad av henne :)
Sen åkte vi till Camilla och förfestade lite, innan vi for till Johanna i parken där vi hade bokat bord.

Det blev en jätterolig dag och kväll!

Hon var verkligen jättemodig, jag önskar mig nog inte ett fallskärmshopp när jag fyller 30, hade nog inte ens vågat mig in i planet.

Det var tydligen ihoplappat lite här oh där med eltejp oxå..

Nä nu ska jag göra lite mat å sen är det soffan som gäller resten av kvällen!

Heipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0