Morgonblogg

Vi bor i Byske den här veckan oxå så det blir inte så mkt bloggande.
Nog för att vi har dator och internet där men det är som skönt att inte vara med den när man är i stugan.

I helgen var vi i Kiruna, det var skönt att komma hem lite. Vi fiskade, åt på Empes, var på stan, åt på safari, paddlade kanot, fiskade lite mer och åt en hel del =)
Vi åker mest troligt om 2 veckor igen, då blir det fjällvandring, jag hoppas det blir bestämt snart så jag hinner söka ledigt på fredagen den helgen, känns som meningslöst att bara hinna vara där en dag.

Det är skönt nu att vara i stugan, helt annat än att bo granne med E4an som jag gör nu.
Det gäller att passa på innan vattnet och det stängs av för vintern.

Nu ska jag hoppa i duschen, och idag har jag bil, guuu så skönt!

heipa

Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som ni har det mysigt i stugan. Tur det "löste" sig idag med fakturan. Hoppas vi kan ses snart och ta en fika eller så. Vi hörs.

2008-09-04 @ 21:23:28
Postat av: Linder

Kom förbi på jobbet och hälsa på :-) NU när du e i Byske täntke ja hihi

kram Linder

2008-09-08 @ 16:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0