Onsdag

Det är efterlyst på TV exakt nu, det är inte jättekul att se när man är ensam hemma för det är lite läskigt..
Igår var jag med Laila på solbacken på shopping det var skoj! inte nu för att det blev så mkt mer än mat inhandlat så är det kul att gå och titta på allt.

Jag ändrade förresten utseendet på min blogg idag, från den svarta fina som jag hade gjort :D okej den var kanske inte så fin men vaddå :P

Ja jag vet inte vad mer jag ska berätta, det är mest bara jobb jobb jobb hela dagarna, sen hem å äta å sen är man så trött att man inte orkar göra nåt mer.. Det skulle gott å väl räcka att jobba halvtid, tveklöst.. men men..

Jag har gjort en fruksallad idag, hoppas att min sambo kommer hem snart.

Idag är det 1 månad och 5 dagar kvar tills jag fyller år ifall ni ville veta, det är 1 månad å 6 dagar kvar tills Johan fyller år om ni ville veta det oxå, jag ska skriva min önskelista men en annan dag. :)

Nå nå, ska nog ta en beta nu det var länge sen!

Heipa

Kommentarer
Postat av: Ss

nej vad coolt, fyller ni år så nära varandra!?

jag tycker inte heller om att kolla efterlyst ensam..

2008-09-24 @ 22:57:58
URL: http://ladysooul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0