Vi är så himla duktiga

I fredags var jag hos Camilla, vi åt kyckling tacos, drack vin, sen kom vi på att glögg är ju himla gott, så vi dracka några årsmodeller av blossaglöggen. Och det var väldigt trevligt hela kvällen!

Sen på lördag så har jag å min sambo packat ihop hela hans lägenhet i lådor, sen igår har vi kört massa saker till Gråliden och massa saker till min källare, och lite saker hit in. Vi blev klar typ kl 23 å då däckade vi båda.
Även har vi blivit förkylda, Johan mycket och jag lite.

Idol har ju börjat nu, trodde den skulle vara idag, men det var den ju inte, men det är himla kul med idol, det är nog det bästa som går på tv just nu  iaf.

Idag har jag gjort en kycklingpaj. Men jag har inte smakat ännu om den blev god.
Så det ska jag nog gå å göra nu!

Heipa

Kommentarer
Postat av: Anonym

whaaat sambo?! shit, vi måste uppdatera våra liv snart märker jag! ville bara göra dig uppmärksam på att jag skaffat en blogg nu iaf.. dyker upp nåt inlägg nångång tror jag

2008-09-12 @ 17:18:00
URL: http://ladysooul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0