Hemma igen

Igår kom vi hem från Skellefteå, det var skönt att vi kom iväg på fredag på dagen redan då fick man som en extra dag där..
Ja vi åkte iaf vid 10 tiden, stannade i Piteå på Frasses, den som ligger efter vägen, sen när vi kom till Skella så släppte Johan av mig i Bergsbyn så har jag lekt med barnen.

Vi käkade stuvade mackisar sen hos Johans mamma, det har jag nog inte ätit sen någång på 90 talet, det var rätt gott.
Och sen for Johan till sin kompis och jag for till Camilla och kollade talang, det var kul att hinna träffa henne lite!

På lördag så var vi och fikade på stan med Jeanette och Anton, jag och Jeanette sprang på stan nån timme och en klänning lyckades jag handla, jag som aldrig hittar nåt, fast det blire inte att använda förrän till sommaren.

Sen på lördag kväll åkte vi till min bror och åt en väldigt god trerätter middag, det var Sparrissoppa med bröd till förrätt, väldigt gott, fastän jag inte ens gillar sparris :)
Sen var det fläskfilé och potatisgratäng med en god sås till varmrätt.
Sen till efterrätt blev det pannacotta med hallon, mm.. :)


Sen for vi till Erik och Emma, och där blev det lite festligheter, vi tjejjer spelade spel, väldigt roligt! Medans killarna pratade båt...
Sen så där strax innan 3 på natten kom vi hem, men det var som en trevlig kväll!

På söndag på dagen var vi och lämnade några saker i vårat förråd och hämtade snowboard och så.
Grannen "häxdoktorn" hade pyntat fint på balkonen, Märk väl även isbjörnen han satt på stolen som solar

Sen var vi till Johan syster en sväng och firade deras dotter som fyller år snart, sen hämtade vi lite grejer och åkte till Luleå.
När vi kom hit så hyrde vi en film, welcome home Roscoe Jenkins


Den var ganska rolig!

Och nu är det idag, jag har varit och handlat, och lite allt möjligt smått och gott, ska snart gå på promenad när Johan går till skolan, sen blir det nog en lugn kväll...

Ps, jag var borta från datorn sen torsdags å nu när jag kom hem tänkte jag åå va roligt och läsa allas uppdateringar i bloggarna, men det var inte många sånna!! :) Skriiiiv lite!!!

Heipa


Kommentarer
Postat av: K

jag hade uppdaterat iaf :)

Vad roligt ni verkar ha haft det.

jag är ledig idag och ska på stan nu.

kram

2009-04-06 @ 13:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0