Klantig

Eller väldigt klantig är ett ord som beskriver mig rätt bra.
I onsdags innan vi for till Kiruna satt jag och kollade lite på datorn och drack en kopp te, vips så spillde jag teet i datorn, det blev helt svar och jag torkade med papper och tänkte att den ng skulle hinna torka tills vi var hemma igen.
Den går att slå på men that´s it. Tangentbordet fungerar inte... så man kan ju sitta och läsa alla bloggar och sånt men inte skriva nåt, hojjjjja va jobbigt! Nu lånar jag Johans iaf..

Kiruna kom vi ju som sagt till i onsdags, vi har varit ute hela dagarna, en dag till gränsen, en dag till Torneträsk, till Nikka och fikat osv. Har bilder men dom kommer när det ordnar sig med dator och när jag har tid.

Vi har ju en så kallad drulle försäkring så vi väntar att papper ska komma därifrån så hoppas att den fungerar, det var väl verkligen drulligt.

I helgen är det pimpeltävlig i Kiruna, vi tänkte åka dot, var in på SJ men biljetterna tur och retur kostade 850 kr ungefär, lite väl dyrt, men så igår var jag och bjöd på två biljetter och vi fick båda ditresorna för 37 kronor. Totalt alltså för båda.
Så kl 10.15 hoppar vi på tåget och åker hem.

Innan det ska jag hinna: (Johan har skola till 09,45)
*packa (till oss båda)
*diska (berg)
*duscha
*äta frukost
*gå och handla nåt att ha med oss till lunch

Gooood luck, stressigt som fan så ska sätta igång nu! Bussen upp till stan går om 1,5 timme.

Trevlig helg!

Heipa

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ha en skön helg i Kiruna! Kramis

2009-04-17 @ 08:20:09
URL: http://ebbacecilia.blogg.se/
Postat av: Therese

Ha det så härligt i helgen. Kram

2009-04-17 @ 19:20:27
Postat av: Ann

Hoppas att ni har haft det bra! Roligt med sommarjobbet förresten - trist att vi inte får ha dig hos oss! Kram

2009-04-21 @ 20:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0