Söndag dag..

Undra vad man ska ta och hitta på idag.. Solen är inte framme idag heller, jag som är så solsugen, blir kanske lite solarium istället!

Igår var jag en sväng till storheden och kollade lite på h&m och handlade mat på coop, sen åkte jag hem och hämtade Johan så for vi och tvättade bilen, så nu är den helt strålande vacker :) Sen åkte vi och hyrde 3 filmer på hemmakväll, köpte mat på McDonalds, hem och åt snabbt, sen hoppade vi i bilen igen och åkte upp till stan, parkerade bilen och tog en prommis. Det var jättevarmt igår på kvällen, vi gick efter havskanten, det går en bra gångstig där som nog kommer bli välbesökt i sommar av oss.

Sen när vi kom hem igen så kollade vi Robinson, det var spännade igår alltså, jag tycker att hon Nina är som bra! Och den där Christian kan då gott åka ut nästa gång!
Sen kollade vi en av filmerna som vi hade hyrt, den var rätt rolig, kommer dock inte ihåg vad den heter.
Kan bara tillägga att vi gick igår och la oss 22,10, (vi kollade halva filmen i sängen) Vi är som värsta pensionärerna orkar inte ens vara uppe på helgen :)
I fredags, så var vi ut på Corsica och åt med Cissi och Niklas, vi drack några öl oxå, hann bli lite småberusad, det var en riktigt trevligt kväll till det kom dit en riktigt dålig trubadur, då gick vi därifrån och jag och Johan tog taxi hem å var hemma vid kl 12. Första gången vi var ut så där en fredagkväll här i Luleå.
Idag ska vi äta suovaskebab till middag, jag längtar redan!
Imorgon ska jag nog ta en vända på stan, hade velat köpa nåt att ha på mig på Valborgs, men lä väl inte hitta nåt som vanligt.. Suck!
Johan badar badkar, han har badat i nästan 2 timmar nu, snacka om att han ska vara skrynklig när han kliver upp.
Nää nu ska jag gå och titta lite i kylen är lite lunchhungrig!
Heipa

Kommentarer
Postat av: Therese

Håller med om Christian i Robinson..må vara att TV4 vinklat hans roll men alltså han är bra dryg. Heja Jarmo säger jag. Trist att solen inte hittar till Luleå, här har den varit hela helgen. Kram

2009-04-26 @ 20:41:48
Postat av: Marro

Nemen va kul! :)



Då får ju även jag en till blogg att läsa nu, kanoners!



Vart bor du nu då, och vad pysslar du med? Minns att du höll på att plugga till mäklare för länge sen?



Kram!

2009-04-26 @ 23:29:22
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0