Tisdag

Jo som jag skrev i mitt tidigare inlägg var  vi ju hos min bror och käkade på Lördag, syrrans familg var oxå där, när vi åt efterrätt fick barnen chokladpudding istället för pannacottan, Vera lyckades oxå få tag i en, kolla Gullungen


Hon tyckte nog det var jättegott:)

Idag så skulle jag på KBT för flygrädslan, men när jag kom dit så var det inte idag utan imorron, och när hon sa det kom jag ju själv på att så var det ju, så det blir att åka dit imorron då.
Så istället gick jag på stan och inhandlade ett par nya pjäxor mina gamla var lite trånga.


Knallröda kan man säga, men mina skidor är oxå röda så det blir nog bra! Tänkte först försöka låna ett par men kändes som lika att köpa egna så slipper man hålla på försöka hitta att låna eller hyra varje gång man ska åka.
Ska nog ev köpa nya stavar oxå som är lite finare, men bara om jag hittar nå billiga.

Vet ni vad jag oxå köpte när jag var på stan,

Ny Magnum dom ligger i frysen och väntar på att Johan ska komma hem från skolan. Dom ser goda ut!
Men dom kostade 23 kr st på pressbyrån, inte gratis direkt...

Ikväll är det Desperata! Jippie! sen måste vi packa inför påsken, massa kläder och skidor och allt möjligt som ska med.. Får hoppas man kommer ihåg allt bara...

Måste även packa upp väskan från helgen för det är inte gjort ännu...

Nää nu ska jag dricka min stora kopp med te som jag nyss kokade, var på prommis runt mjölkuddsberget (tror jag) och även om det är soligt och fint så är det liite kallt i luften, mina lår är helt genomfrysta.

Heipa

Kommentarer
Postat av: Kristina

Var vare ni skulle till påsk nu igen?

kram

2009-04-07 @ 15:40:39
Postat av: Cecilia

Jäla skithockey!!! Inge despis var de ju! Men nästa vecka är det visst dubbelavsnitt:) Om man nu orkar vara vaken så länge:P Glad påsk!

2009-04-08 @ 14:09:45
URL: http://ebbacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0