Nämen...

Tisdag igen, verkar vara då man kan vänta sig uppdatering på min blogg..
I helgen har det varit lugnt, vi var på skyltsöndag en sväng, det var verkligen julit, jag tog fram adventsljusstaken men hade visst inte några ljus hemma, så måste köpa det på torsdag när jag och kusin Rebecka ska å handla.

Igår jobbade jag och Johan några timmar, det var verkligen skönt att vara hemifrån ett tag och få se lite folk! Men snacka om att man sov som ett litet barn på kvällen, är inte van att vara så aktiv:P

Spännande och se hur det ska gå nästa vecka när jag ska jobba en hel vecka=)
Men det är på banken! Det ska bli så roligt, det är verkligen det bästa stället jag jobbat på någonsin.


Idag är det äntligen desperata och Betty! jippie!
Sen det nya favoritprogrammet som vi kollat i några veckor nu, Halv åtta hos mig.
Riktigt bra.


Jag och Jossi har fått varsin biobiljett när vi jobbat utöver lönen, väldig snällt, så få se om det blir nåt kanske till veckan, jag är sugen på Luftslottet som sprängdes och J är sugen på 2012,
Vilken tror ni är bäst?


Snart är det dags att börja handla julisar oxå, Det är inte lätt att komma på vad alla ska få.

Såg förresten julkalenden nyss oxå, brukar försöka se ett avsnitt iaf varje år! Bra man lyckades se det första då..


Nää nu har jag inte så mkt mer att berätta..

Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Kul att höra vad du haft för dig sen sist, har saknat dig här på bloggen. Sköt om dig. Kram

2009-12-01 @ 21:07:02
Postat av: Elin Stålnacke

Hallå!

Kolla Luftslottet ;o)

Har uppdaterat min blogg nu och mer blir de senare.

Hoppas du har de bra.

Kram kram



2009-12-02 @ 09:59:52
URL: http://elinstalnacke.blogg.se/
Postat av: Hell's Bitches - The Naked Truth

KOLLA 2012! DEN ÄR GRYM!

Allt bra med dig annars? :)

2009-12-02 @ 10:33:26
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0