Förlängning

Banken ville ha mig en månad till, självklart ville jag det. Det är ju perfekt! en till lön att inkassera, aningen större än den gamla. Jippie! Och framförallt, nåt att göra på dagarna, Johan kommer inte ha det lätt när jag ska gå omkring å vara arbetslös här hemma. hoppas vi slipper det :) Idag är jag Glad



Min dator är seg som sirap idag, den hade behövt bli lite omhändertagen av nån som kan ta hand om den lite, men känner inte så många sånna här. Nå nå hoppas den pallar ett tag till iaf!

Idag var kusin Rebecka och hennes karl Petter hit och fikade, det var väldigt trevligt, jag bjöd på semlor och chokladkaka´, med kaffe å te till mig.

Idag är det bara skiiit på tv, annat är det om prick en vecka..... :)
Så funderar på om jag ska:
alternativ 1. kolla ett avsnitt andra avenyn
alternativ 2. lägga mig och läsa
Alternativ 3. gå och terra Johan

Ska fundera på saken en stund till.

Heipa

Kommentarer
Postat av: Lisso

Ååååh, Grattis!

Va kul!

2009-02-25 @ 20:37:05
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack! :) Va roligt! :D Kul med sån där positiv respons :D

2009-02-25 @ 20:58:53
URL: http://elinsofie.blogg.se/
Postat av: Therese

Så kul grattis. Jag ska vara hemma till i maj någongång. Vill vara hemma längre men dagarna räcker inte längre tyvärr. Få se hur det blir att komma tillbaka...Kram

2009-02-25 @ 21:06:16
Postat av: Sandra Nedergård

Åhh! vad kul för dig, du har då verkligen tur här i livet.



Saknar dig till tusen här. Nu har de ändrat på mitt rastschema så nu får jag inte längre ha rast med Linda längre. Sitter alldeles själv på rasterna :(

Och ingen som vill följa mig på vattengympa heller.



Åhh Karin kom tillbaka





kram Sandra

2009-02-26 @ 09:30:02
URL: http://sassaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0