Första dagen som hemmafru..

... och vad händer jo jag vaknar samtidigt som Johan och kan inte somna om, vilket betyder att jag NU redan varit vaken i 1,5 timme.. typiskt...

Igår var vi till Bastuträsk och kollade på popstar, Rasmus var helt klart bäst man han vann tyvärr inte.

Sen har vi packat hela helgen... packat å packat.. Vi har även packat ner alla lampor, så det är verkligen mörkt här nu.
Näst sista natten i lägenheten var detta.. vi ska sova här även i natt men sen sista natten ska vi sova hos Johans mamma. Vi tänkte packa allt på tisdag kväll in i bilen så det bara är att köra iväg sen på onsdag morron...

Idag ska jag städa, kylen, frysen, ugnen och allt sånt där "roligt"...Ska även hinna med en fika med Johanna på stan..
Johan är skeptiskt till om vi får in allt i lastbilen vi hyrt (en liten alltså) jag har inte varit det, men nu när man se allt så blir man nästan det...

Jag kan egentligen inte göra så mkt innan det blir ljust ute så nu ska jag koka en stor kopp med te och titta nyhetsmorron..

Heipa


Kommentarer
Postat av: Lisso

Ååååh, så mysigt..

Och såå skönt och vara ledig.. eller arbetslös..

Jag är sååå leds på mitt jobb, hade verkligen behövt nå nytt!



Snart ska vi ses.. När ni ska bo så nära :)

2009-01-12 @ 16:19:20
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja, imorgon är du en lulebo, spännande ;)

2009-01-13 @ 09:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0