Idag...

Så verkar det som att vi får lastbilen, vi får se vilken tid det blir bara...
Jag går runt å tänker hela tiden nu typ det här var sista natten här, det här var sista gången jag duschade här, sista gången jag borstar tänderna här osv.. Jag tycker som verkligen om min lägenhet.
Men det blir kul imorron att få en större lägenhet som är nytapetserad, toaletten var väl inte såå rolig i den, men i övrigt blir det nog bra. (men jag funderar på att köpa lite våtrumsfärg och fixa till den) Det är bara i ett rum vi har kvar gamla tapeterna och det är i sovrummet, och där vistas man ju inte allt för mkt tid när det är ljust iaf.

Jag är väldigt frukostsugen, vi har INGET som går att äta, ett glas vatten är det enda man kan få i sig här alltså, men jag har ringt till Johan å bett honom komma med en smörgås jag hoppas verkligen han hinner göra det.

Ja det här är då sista gången jag bloggar här oxå.. synd jag inte har sladden till mobilen här då hade jag fotat kaoset, men den ligger nerpackad nånstans.

Nu hoppas jag att det blir ljust lite fort ute så man ser nåt här inne. det kan vara bra att spara en lampa som man kan flytta runt i rummen, Det är lätt att vara efterklok!

Nå nå nu ska jag gå och fortsätta städa, toaletten, jätteroligt,,,,

Heipa


Kommentarer
Postat av: Jennie

hej:)

Jo man har slutat förvånas när folk säger att dom ska ha barn.=)

Ja jag hoppas också att jag inte behöver gå hela tiden ut. Men nu är det ju bara en månad kvar men de känns som en evighet!

Hur är det med dig? Hoppas du har det bra! Kramar*

2009-01-13 @ 19:04:25
URL: http://jenniebjurholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0