Kortvarig hemmafru

Jo det blev inte så mkt hemmafruande, hann knappt komma ut från intervjun så ringde dom å sa att dom ville ha mig, jag blev såå lycklig, dom skulle bara kolla att jag inte var nån brottsling och sånt, och såvitt jag vet så har jag inte gjort så mkt olagligt i mina dagar. Så skulle det beställas lite inlogg och sen får jag börja på mitt nya jobb!
Vars jag för övrigt tjänar en liten slant mer än på mitt gamla jobb, vars jag har fasta arbetstider, inte ska svara i telefon, och mitt i stan ligger det ;-)

Så just nu känner jag bara ett lyckorus, det verkar som det verkligen var ett bra drag att flytta hit. Jobbet är 6-8 veckor men mitt intryck (vilket kan bara fel) var iaf att man har goda chanser att få vara kvar efter det!

Snart ska vi till Jysk och reklamera ryggstödskuddarna som vi fick med till soffan, det blir en glipa på nästan 2 dm dom är typ för korta, men ringde dit och det skulle inte vara nåt problem att få nya.

Jag råkade shoppa lite idag när jag var på stan oxå, men det har jag inte ens dåligt samvete för, det blev en klänning, en lång t-shirt, två koftor, en skjorta, nya vantar. Sen köpte jag till min skolkille block, pennor, överstrykningspennor, mappar å sånt där man behöver i skolan.

Nää nu ska jag nog koka mig en kopp med te här i lyckan och sen försöka få iväg mig å gubben till Jysk.

Heipa

Kommentarer
Postat av: Therese

Super duper grattis vännen. Oj så roligt. Många grattiskramar från mig.

2009-01-20 @ 20:13:32
Postat av: "Bosse"

Grattis, så roligt för dej! det blev inte lång ledighet! :P

2009-01-20 @ 21:04:18
Postat av: Jenny

Grattis än en gång!:)

2009-01-21 @ 10:06:39
Postat av: Malin

Hej Vännen, vad blev det för jobb? Grattis, skönt för dig! Men då kan du ju inte komma ned hit till Borre och glassa :-) Men du och Johan kanske kan komma till sommaren när bebisen har kommit!!?? Kramar

2009-01-21 @ 11:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0