Lite bilder

Här är felet på soffan inte såå snyggt.. men det blir nog bra med nya kuddar


Här är vardagsrumebilder innan nya tapeter (hemskt fula)


Under taptsering


Sen när det blev klart


Och med gardiner (och lite stök)


Men ännu ska det dit blommor och upp lite saker å sånt men vi har kommit en bit på vägen iaf..

I köket var det någon form av äckligt papper klistrat så här såg det ut:


Men slet lös det och det var en svart målad yta under, helt okej!


Ifall ni ville veta hur det blir av spackel och slipning, så har halva vårat hem sett ut såhär, och min stackars dammsugare mådde inte så bra där mitt i allt:


När vi skulle packa in allt i lastbilen såg det i slutet ut såhär:


och då var det fortfarande massa saker kvar, men tillslut fick vi in allt!

Kolla förresten va ren min ugn var när jag flyttade ut från Norrböle var min ugn såhär fin:

Jag hoppas verkligen den är det när jag flyttar hem oxå.
Men en sak kan jag säga, den är inte så fin här, inte ens nästan, plåtarna är helt äckliga, så att ha hemma bakplåtspapper nu är ett måste! Och man får inte nya jag har varit å frågat.

Aja det kommer kanske fler bilder sen allt eftersom det blir klart!

Heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0