Min karriär är över..

.. Som ekonomiassistent/handläggare på Xzakt kundrelation AB. Det känns skönt, jag har väl inte gillat jobbet 100% direkt, mest för att det är tjafs jämt. Mellan allt och alla, det är ingen rolig miljö att arbeta i så jag har varit spyless på det. Och sen den förra platschefen slutade har det varit outhärdigt, hade jag inte vetat att jag skulle sluta så hade jag gått under! Men nu är det slut på det. Slut på att man får olika direktiv från olika håll och alla tycker man gör fel för att man gjort det fel chef bett en att göra osv.,

Numer är jag alltså hemmafru. Har trivts bra som det dom senaste 4 timmarna kan jag säga, har dock inte träffat min karl ännu idag, men hoppas han kommer hem snart.

Jag blev bjuden på middag hos min syster idag, hampisar, det var gott, sen spelade vi lite spel med ungarna å kollade tv, det var som en mysig eftermiddag/kväll.
Nu sitter jag och titta Let´s dance med ena ögat, jag gillar ju Blondinbella väldigt mkt så hittills hejjar jag på henne, men återkommer mer om det om nån vecka när jag kollat med andra ögat oxå.

I helgen ska vi packa å packa..Det ska bli skönt att sätta igång så vi blir klar nångång. Att flytta är inte det roligaste som finns.
Jag har funderat på vad jag ska göra nu i min arbetslöshet
* läsa böcker
* träna
* kolla Andra Avenyn på webtv
* laga god mat varje dag baka ibland
* alltid ha ett skinande rent hem
* en promenad om dagen
* spela betapet
* blogga
Fler förslag?

Det lite komiska var att i bilen påväg från jobbet precis när jag jobbat mitt sista pass så fick jag ett samtal med erbjudande om jobb. Inte på heltid men lite extra. Ska fundera lite på saken, ska ringa på måndag och prata om det och se hur mkt och vilka tider och exakt vad man ska göra osv.

Jaa vad kan man mer berätta, det snöar ute just nu. Det var skitkallt i Bergsbyn men inne i stan är det mkt varmare!

Vi har förresten beställt tapeter till Vardagsrummet nu, det blev sånna här


Resten av tapeterna är vita med lite olika glansiga mönster typ...

Nää nu ska jag göra nåt annat..

Heipa


Kommentarer
Postat av: matteus

"laga god mat varje dag. alltid ha ett skinande rent hem.."

..du verkar bli en formidabel hemmafru=)

=P

2009-01-09 @ 22:45:40
Postat av: matteus

"laga god mat varje dag.. skinande rent hem.."

du verkar bli en formidabel hemmafru.,;)

2009-01-09 @ 22:48:03
Postat av: Kristina

Grattis till din kommande karriär som hemmafru!

Jag ska oxå bli det när vi köpt hus och F fått sin chefstjänst (det lär ju inte dröja allt för länge nu hehehe)

Men då kan vi (om du är det fortfarande) prata i tele och byta recept :D

Jag ser MYCKET fram emot det!

ps. Jag är helt seriös :) ;)

2009-01-09 @ 23:56:02
Postat av: Therese

Åh så skönt att ha gjort sin sista dag på det där bygget. Låter som en skön kommande tjänst du ska ha =). Spännande med jobberbjudandet...vad är det för jobb? Sköt om dig så hörs vi. Kram

2009-01-11 @ 11:41:39
Postat av: Elin

Men Karin, det är ju lysande! :D Då kan du blogga varje dag.. kanske till och med flera ggr om dagen så att jag har något att snoka i :D



Ha det bra! Kram!

2009-01-11 @ 18:13:25
URL: http://elinsofie.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tycker du kan blogga flera gånger om dagen och glöm för guds skull inte att maila mig dagligen som tidigare, annars kommer ja ju ha dö trist på jobbet och skälla ut alla kunder ;)

Annars hoppas du får de bra nu i luleå och ja kommer och hälsar på dig så fort jag har vägarna förbi! kram kram

2009-01-11 @ 20:34:15
Postat av: Elin

Jag har länkat till din blogg, hoppas det e ok! Säg till annars!

Kram!

2009-01-11 @ 23:10:49
URL: http://elinsofie.blogg.se/
Postat av: Matilda

Grattis! Vad skönt det måste kännas! Har du fått något jobb än?

2009-01-16 @ 13:34:07
URL: http://matildarodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0