Söndag

Nu är helgen slut, så imorron blir det jobb igen, det har varit mycke att ta in dom första två dagarna men det verkar inte vara såå svårt det jag ska göra, men det är ju det i början med alla nya datasystem osv... Men dagarna går då fort iaf och det är helt annorlunda än det jag har varit van vid.

Idag har vi varit på bio och kollat Benjamin Buttons otroliga liv, den var rätt bra men lååång, nästan 3 timmar. (Med snyggBrad, fast han var mest gammal i denna film)


Jag har tonat håret idag, det blev nästan ingen skillnad, men det blir ju som glansigt och fint iaf.

Ja nu har jag inte så mycket mer att säga jag ska försöka sova lite strax, vilket inte kommer vara så lätt eftersom jag vaknade kl 12.10 imorse, jag hatar att sova så länge, för det är helt hopplöst att sova på kvällen då.

Heipa

Kommentarer
Postat av: Therese

Roligt att du gillar ditt nya jobb. Jo sådär är det alltid när man kommer till nytt ställe, men man lär sig ganska snabbt. Hoppas det går bra i Luleå...saknar dig här. Kram

2009-01-26 @ 19:29:56
Postat av: Anonym

Så kul att se att du har fått jobb - du får säkert vara kvar där i fortsättningen! Vi ser väl om vi får se dig i Staan i sommar eller om du blir kvar i Lule. Kram Ann

2009-01-26 @ 21:08:17
Postat av: Elin

Så! Har uppdaterat för din skull ;)

Jag vill me se den filmen! Den verkar bra!



Ha de! Kram!

2009-01-26 @ 21:16:18
URL: http://elinsofie.blogg.se/
Postat av: Elin

Joo, det var mycket me de där frillorna förr :) det var kul!

Nää, vi vet inte att det är en pojke, utan vi säger så bara.. vet inte varför, har bara blivit :)

Det e spänki jaa :D

2009-01-27 @ 15:42:47
URL: http://elinsofie.blogg.se/
Postat av: Lisso

Åååh, vad kul att det går så bra! Och framförallt, kul att du så snabbt fick jobb!!



Puss

2009-01-27 @ 23:10:01
URL: http://lissanmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0