Onsdag

Det blev ingen inlinesåkning igår, vi låg i varsin ände av soffan, Johan kollade lost, säsong 1, jag läste ut män som hatar kvinnor. Tror jag läste säkert 7 timmar igår, den var bra och historian med Harriet slutade inte alls som jag trodde.
Jag ska läsa andra och tredje boken oxå!

Sen på kvällen var vi in till stan och på Musikskolan och kollade på vårkonserten, båda brorsans ungar var med, så det var ju roligt!
Sen åkte vi hem och käkade lite daimtårta och jag kollade Desperata Hemmafruar, jag missade Ugly Betty men den kan man ju kanske se på söndag.

Idag är det alltså prick två veckor kvar tills jag ska flyga, det var ju väldigt kul att läsa om det kraschade flygplanet som dom letar efter som jättemånga dött i. Men samtidigt hände det den här veckan så borde det rent statistiskt inte hända något när vi ska flyga, Eller hur!?

Även idag är det mulet, solet tittar fram lite då och då, men det är då ingen värme här ute vid havet.
Men dom har tydligen lovat bättre väder till om några dagar, och vi har ju två veckor till att njuta av sommaren innan det blir först Kiruna och sen jobb i sex veckor.

Jag är iaf glad att det är ett jobb där jag kan styra mina egna arbetstider (börja så tidigt som jag orkar och sluta så tidigt som möjligt) och veta att man alltid är ledig helgerna och så.

Idag ska vi till Lappvattnet till Jeanette och Anton på kalas, men först på kvällen, men tror vi kommer åka in lite tidigare och fixa några ärenden. Det blir nog bra!

Heipa


Kommentarer
Postat av: Milla

Hejsan Karin!



Jag tror lätt att du har statistiken på din sida gällande flygandet. Med en sån här krasch borde det vara lugnt att flyga minst 2 månader framåt. vart är det ni ska flyga förresten? och vad är det för jobb som gäller? ha det fint! kram

2009-06-03 @ 16:13:38
URL: http://tvivelaktigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0