Halva veckan

Har äntligen gått och bara två dagar kvar tills vi ska till Kiruna! Det ska bli så himla skönt att få vara ute i den friska luften lite.. imorron måste vi packa.. mycke varma kläder, det värsta som finns är att frysa... sen när man kommer hem från skoterfärden får man ta en skön vedeldad bastu... Jag läängtar!

Nyss har vi ätit middag, Johan åt korvtallrik, (pommis å korv) Jag är ju allergist (läs: tycker korv är vidrigt) Så jag testade på en ny rätt, den heter lax med banan väldigt enkelt att göra, så gjorde jag en god Ceasar till det...

Nyss ringde Krisso, hon är så himla rolig man blir så glad av att prata med henne hon har alltid så mycke roligt att berätta :)

Snart kommer min vän Jenny förbi, det var väldigt länge sen sist så ska bli kul att se henne lite!

Va tråkigt där är med ett inlägg utan bild men har inte fotat så mkt idag.. men kanske kommer mer sen eller imorron..

Nåväl

Heipa

Kommentarer
Postat av: Therese

Skönt att det lider mot helg. Har fått svar från kärringen nu (ursäkta uttrycket). Nu ska jag inte få 75% utan 50 som tidigare. Blir så j-vla less...nu ger jag upp tror jag..jag tar vad som helst nu för att slippa det där stället. Kram

2009-03-11 @ 19:05:06
Postat av: Lisso

åhh, låter mysigt!

Hoppas ni hinner förbi på EN kopp te iaf :)

Puss

2009-03-11 @ 23:07:00
URL: http://lissanmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0