Imorron = Kiruna

En endaste liten dag kvar att jobba sen åker vi till Kiruna.. Hojja va jag längtar, tur det är imorgon redan imorgon ;)

Igår var Jenny min vän och hälsade på här på kvällen, det var roligt att få se henne, så idag hann jag se henne si så där 5 min på stan oxå innan jag åkte hem efter jobbet.

Sen idag har vi ätit suovaskebab det var gott, vi har även packat klart så vi är helt redo.

Ååh nu i veckan, jag har nåt allvarligt problem med bussar alltså, jag hoppade in i bussen sist, så den hann börja åka lite medans jag gick och jag vinglade till och med handen rakt på PLING knappen... Hojja va skämmigt, men jag satte mig snabbt och tog fram min mobil och satt och tittade på den... så stannade bussen på hållplatsen efter min och ingen hoppade ju av såklart, och ingen på henner för den delen.. hur kan man liksom råka plinga två gånger inom loppet av en månad typ.. Nå nå hoppas jag kan hålla fingrarna i styr resten av tiden..

Nää nu ska jag glo lite tv innan det är dags att sova.

Heipa


Kommentarer
Postat av: Lisso

Haha, jaa, du har nån slags otäck kärlek till stopp-knappar!



Det är roligt!



Puss

2009-03-12 @ 21:14:27
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: Therese

Ha ha du lyckas verkligen =). Stopp knappen måste gilla dig skarpt!



Har inte skrivit mer med S orkar inte tjafsa. Malin kollar upp vad de kan hjälpa mig med. Jag ska ha mina 75%!



Kram

2009-03-12 @ 21:43:10
Postat av: Cecilia

hejhej! Tänkte bara meddela att ditt busskort är här! Det låg bakom skohyllan :)

Kramis

2009-03-15 @ 21:23:42
URL: http://ebbacecilia.blogg.se/
Postat av: Sis

Haha , vad söt du är som ska plinga hela tiden :)

saknar dig!!

2009-03-27 @ 21:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0