Måndag

I helgen har Lisso varit här, vi har varit nästan all vår vakna tid hos Cillan och Johan och deras lilla gulliga Ebba!!
Efter att inte ha varit vi tre på flera många år så har vi mest snackat å snackat :) Fanns ju en hel del att berätta som hänt under åren..  Så har vi ätit, massa godis å fika och mat!
Det blev en riktigt trevlig helg, sen åkte Lisso hem med tåget igår på dagen.

Jag å Johan skulle gå på bio igår kväll, men filmen vi skulle se gick ju inte, och vi hade sett alla filmer som verkade värt att se, så vi hoppade över det och kollade en film på datorn istället och åt korvgubbenmat.
Igår hade jag Andra Avenyn maraton, jag såg hur många avsnitt som helst så nu ligger jag bara 2 avsnitt efter sen är jag på samma som tv:n är på.. jag som för bara några veckor sen låg låångt efter...

Idag har jag varit så otroligt fruktansvärt trött hela dagen, så har jag haft utbildning nästan hela dagen på jobbet, och det har varit sååå jobbigt när man är så jätte trött, men jag har då lärt mig en hel del iaf.

Jag har fått en enorm blåsa, under tungan, det är jobbigt att prata, att äta tar en halv dag eftersom man måste ta så jättesmå tuggor, tungan känns dubbelt så stor och det gör konstant ont, suck, hoppas den snabbt läker, jag vet inte vad man ska göra för att det ska bli bättre det är väl bara att vänta...
Sån här (detta är dock inte min utan från google)

Det heter tydligen afte Jag har haft det massa gånger i mitt liv, läste lite nu om det, dom smittar inte, drabbar ca 20% av befolkningen, oftare kvinnor än män och läker på 4-10 dagar.
4 dagar känns länge just nu...

Nä nu ska jag nog kolla ett till avsnitt av favvoserien, eller kanske familjen annorlunda...

Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Usch den där blåsan förstår man gör ont...stackare..hoppas den försvinner fort. Andra Avenyn är super...eller hur? Hoppas allt är bra med dig annars. Kram

2009-03-02 @ 20:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0