2009-05-13

Om exakt 15 dagar är Johans skola slut för denna termin, JIPPIE!

Jag har inte såå mkt att göra på dagarna alltså, ganska så tråkigt, så det blir roligt när Johan oxå är ledig med mig, det blir nästan en månad vi hinner vara i Byske och bara vara lediga tillsammans. Så skönt!

Förra veckan beställde jag en dörrskylt från JL design, idag kom den med posten, det gick snabbt, var billigt (151kr) och väldigt bekvämt att den kom i ett vanligt kuvert i brevlådan bara. Och så här ser den ut:


Orkade inte stänga av blixten men den är helsvart med guldbokstäver iaf, och i nåt plastmaterial.
Men sen har jag tänkt, ska det stå Välkomna! eller skulle det ha stått Välkommen! istället? Aja nu är det som det är :)

Jag har inte sagt till Johan att jag har beställt den, jag har klistrat fast den på dörren, så får se om han ser den idag när han kommer hem :)
Typiskt att han just idag har skola till kl 18.00...

Igår var jag hos Cillan och Ebba och fikade, det var kul att umgås lite med folk! När det är halvdant väder är det svårt att komma på inomhusakriviteter ensam.

Men en sak, jag har blivit helt betapet tokig! Jag har nog spelat 50 matcher senaste veckan.
Statistik just nu:
Rating 1397
Högsta rating 2007-02-262019
Rankad9718


Mitt mål är att komma upp över 2000 i rating igen.
Och kanske bli rankad bland dom 1000 högsta, undra om det är möjligt!?
Innan jag börjar jobba igen...

Igår gjorde jag å Jossi hemmagjorda hamburgare, så nu ska jag gå och äta en till lunch.
Dom var jättegoda!

Sen ska jag nog hoppa på bussen in till stan och sola lite och sen ta en liten prommis hem. Om det inte helt plötsligt blir väldigt fint väder...

Heipa

Kommentarer
Postat av: Therese

Jättefin dörrskylt. Ja vi måste absolut mötas i Betapet...det är så grymt kul. Vi hörs. Kram

2009-05-13 @ 19:27:54
Postat av: Lisso

Vilken fiiiin :)



Jasså, betapet.. Jag har också perioder, men när man är borta från det för länge så är det svårt att vinna tycker jag!

Men det är förjäkla kul :)



Puss

2009-05-14 @ 09:55:53
URL: http://lissanmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0