Varför jämt jag...

För några år sen när jag hade massa problem med magen, så var jag och tog lite prover, jag är fruuuktansvärt stickrädd, och efter att ha legat där och grinat och äntligen blivit klar och fått komma hem så ringer dom och säger att dom hade tappat ett av rören i golvet, så jag måste komma och ta om.
Jippie.


För 6 (sex!) veckor sen var jag och tog dom obligatoriska cellproven för man har fyllt 23 år som alla tjejer måste göra, igår så ringde hon och sa att det blivit nåt fel på provet så det inte går att få fram nåt svar, så jag måste komma och ta om det.
Jippie, här har jag sprungit varje varje dag som en tok till brevlådan för å se om man har nån cancer och haft hjärtstillestånd varje dag typ, nu e det bara å vänta sex veckor till då..


Jaaa jaa nu orkar jag inte ens tänka på det...


Jag har satt ut min lägenhet på annons på blocket igår.. Hoppas nån vill köpa den.



Ikväll är det IDOL, jag tror min favorit är Tove, än så länge iaf..
Jag ska förbi Ica och handla lite så ska vi äta Tacotallrik ikväll, det ska bli himla gott:)


Till helgen blir det lugnt annars, vi fick biobiljetter från jobbet vi gjorde i veckan så vi kanske går på det.
Nästa helg och helgen efter får vi främmande, det ska bli jätteskoj! Vi känner ju inte såå många här i Luleå så det är alltid roligt när folk kommer och hälsar på :)


Nää nu ska jag gå ut med hunden!

Trevlig helg!


Heipa


Kommentarer
Postat av: Jenny

har du tagit dem proverna nu först? Men inte du behöva gå omkring och vara oroliga varje dag gumman..helt onödigt ;) Skulle de visa något så har man i så fall upptäckt det í så god tid att den inte är någon fara,..du måste tänka possitivt :)

2009-11-06 @ 13:19:51
Postat av: Therese

Orolig tror jag absolut inte du behöver vara men jag förstår hur du tänker. Så jobbigt att du måste göra om det. Hoppas du får en trevlig helg. Kram

2009-11-06 @ 21:04:43
Postat av: Marro

Har inte tagit cellprov ännu, frågade barnmorskan om det nu när vi var där sist. Hon sa att det är när man fyllt 25. Konstigt tyckte jag eftersom jag alltid har hört att det ska vara 23..??

2009-11-07 @ 00:15:26
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0