Filmintresse...

 Jag och Johan ser väääldigt vääääldigt mkt film, typ en om dagen, det är ett väldigt mysigt intresse!

Denna vecka har bestått av:

Söndag


Den var inte bra, inte alls en film i min smak, det knäcktes ben och armar hit och dit pch blodet flödade, handligen var lite konstig oxå, vi förstod väl inte riktigt allt...

Sen såg vi på TV samma kväll

Den var faktiskt riktigt rolig! Och jag hade inte sett sen sen tidigare..


Igår såg vi

Den var väldigt seg i början och det hände inte specillt mkt i den, och den var varken rolig eller spännande, men sen i slutet blev den liiite bättre, men det var över lag inte så bra.

Ikväll har vi hyrt

En komedi, jag hoppas den ska vara rolig!

Jag vill jättegärna se Män som hatar kvinnor, men den är uthyrd jämt när vi är och hyr, men imorgon kanske den finns inne om man har tur!

Nu mellis sen bildfixning!

Heipa (så länge)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0