Ny vecka..

Man blir lite dagvill när man jobbar på helgerna, känns inte direkt som måndag när man varit på jobbet igår..
Det gick iaf mkt bättre den här helgen, fick podium att stå i och fick ha lös datorn osv. Tur det känns det inte lika hemskt inför nästa helg!

Dock såg jag i min mail att vi fått ett frågeformulär om datorn (på engelska!!!) Som vi ska svara på innan onsdag, hade jag vetat det innan hade jag ju tagit med en broschyr, nu får jag leta istället på nätet, känns som en skolprov typ.. Suck!

 

 

Jaja nog om det, idag kommer min nya dator, men först efter kl 16 kan man hämta den, jag längtar!

Innan dess ska jag och Nisse ut och gå med Rebecka!

 

Hon var även här och sällskapade med mig igår, vi åt tacopaj och sånt, vi var nämligen gräsänkor båda två, hennes kille är iväg och jobbar.
Min karl fick ett plötsligt infall att han skulle ha en moppe...

En gammal en, sån han hade i sin ungdom, så han hittade en i Härnösand, och åkte dom endast 100 milen tur och retur för att hämta den. PS den fungerar inte (men det är meningen)
Killar är som roliga :)
Det var så synd att jag jobbade bara för annars hade det ju varit skoj att åka på en liten raodtrip.



Så snart kanske ni ser mig susa omkring på en moped! :)


Jaja nu har jag inte så mkt mer att berätta!

Heipa




Kommentarer
Postat av: Therese

Skönt att det gick bättre på jobbet denna gången. Skulle också vilja ha ett nytt jobb...Vi hörs. Kram

2009-09-21 @ 20:37:57
Postat av: Malin

Tja bruden!

Haha, jo pimpeltävlingen närmar sig =)

Vet inte om de var så fint väder då jag var i Norge

ihelg, men nu är de höst så de innebär med andra ord:regn, kallt o blåsigt. Brr

Ta hand om dej, kram!

2009-09-21 @ 22:21:23
URL: http://autumnstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0