Svininfluensan..

Japp då var man förkyld, men det är nog bara lite vanlig förkyldning, snörvlig och snorig, svettas ihjäl ibland och fryser ibland. Kollade dock tempen igår och hade 35,8 så har då verkligen inte feber, snarare feber åt fel håll, kan man ha det?



Jobbet då, det var INTE speciellt skoj, sakerna som skulle vara där var inte där och ingen hjälpte mig med nåt när jag kom dit osv, känns inte speciellt roligt att gå tillbaka, men hon ringde nyss iaf och bad om ursäkt för hur det hade varit och dom LOVADE att det skulle vara saker på plats till nästa helg.

Så får hoppas att det är så då....



Idag har jag och Johan varit till optikern, jag hade fått liiite sämre syn, men inte så mkt att hon tyckte jag behövde nya glasögon, var som ändå sugen på att skaffa nya, men nu när jag har tänkt på saken är det nog bättre att lägga pengarna på nåt annat. Tex en dator. Testade massa par oxå och det var inga jag föll för.


Igår såg vi en Shopaholics bekännelse, den är faktiskt rätt rolig, såg den även på bio när den kom.

 

Vi var även på Hemmakväll och hyrde 3 för 120.

Det blev

Jaha nu fungerade inte det att ladda upp bilder,

Det blev iaf
The Accidental husband, Den var bra faktiskt!
Sen Big Stan, den var nog den bästa av dom tre vi hyrde
Och Fanboys, som inte var så rolig.

Aja men ha det så bra nu orkar jag inte skriva nåmer när det inte fungerar ordentligt!



Heipa


Kommentarer
Postat av: Marro

Hittade ett par svarta byxor i garderoben som jag av någon anledning nu helt plötsligt fick på mig. Men de var i strl 36 så en gummisnodd i midjan fick det bli.



Provade alla byxor inkl. de svarta för ett par dagar sedan och då fick jag inte ett enda par över rumpan. Kan iofs ha varit för att huden var lite fuktig efter duschen.



De svarta byxorna satt inte särskilt skönt nu vill jag lova! Eftersom det bara var strl 36 på den och jag skulle behöva minst strl 38 så ville de trots gummisnodden bara glida ner. Asjobbigt, fick gå och dra upp dem hela tiden :D



Kom iaf iväg til stan och hittade två stycken långa tröjor som jag köpte. Ska till sthlm och mamastore nu på lördag och se om jag kan hitta ett par "vanliga" byxor fast i mammamodell. Vore skönt att kunna gå i ngt annant än mysisar :)



Läste att du är sjuk, krya på dig! Kram

2009-09-15 @ 14:59:04
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Therese

Hoppas det blir bättre nästa helg. Du gjorde säkert ett kanonjobb ändå men det är aldrig kul när man inte har rätt saker. Sköt om dig och krya på dig. Kram

2009-09-15 @ 22:05:09
Postat av: Anna

Jag/vi saknar dig också!

Kommer nog hem i november, då MÅSTE vi ses!puss

2009-09-16 @ 10:48:17
URL: http://annasmirakel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0