Bäddmadrass..

Vi beställde våran nya säng i december tror jag, när vi kom och skulle hämta den den 26 mars, så hade dom såklart sålt våran bäddmadrass till nån annan, så idag fick vi hemkört våran nya!
Skönt då var det ur världen..


Jeanette har varit hit och ätit bullar med mig på dagen idag! Skoj med lite sällskap!
Imorgon ska vi på stan en sväng och köpa hårfärg/toning och bli fina i håret sen.


Jaa sen händer inte så mycket mer spännande här just nu, Nisse ligger och sover bredvid mig, jag är oxå rätt trött men ska hålla mig vaken till kvällen..
Vi ska på 10-års kalas ikväll, Johans systerdotter fyller år, så jag ska göra i ordning presenten strax!


Jag längtar efter Johan, jag tycker det hade varit nog om han jobbade till 3 idag!


Ja nä nu ska jag nog hoppa in i duschen och göra mig i ordning och sen kanske börja fundera på nån middag.


Heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0