Paltmiddag..

Sitter och väntar på att palten ska bli klar. Gott ska det bli det var länge sen vi åt det!

Idag skulle jag till aurorabarnmorskan klockan halv ett, lite i sista sekund som vanligt hoppade jag i bilen typ 10 minuter innan, slog i gång den och skulle backa ut ur garaget, men ingenting hände, den gick varken att köra fram eller bak, Paniiik när det var så kort tid kvar ringde jag till Johan och han sa att det bara var att ringa och avboka tiden..
Så det gjorde jag, fick dock tid en timme senare så jag skulle kunna komma med buss.

Så jag hoppade på bussen upp till stan, mitt under resan ställer sig en väktare upp, han presenterade sig och sa att han nu skulle kolla på alls biljetter, vilket han oxå gjorde..
Tur man hade en biljett, men hur skulle man liksom annars komma på bussen, det går ju inte direkt att bara gå förbi chauffören..
Iofs kanske dom kollar om man åker på ungdom fast man är äldre...
Aja första gången i mitt liv jag var med om det..

Sen var jag hos aurora iaf och det gick bra, vi pratade nästan 1,5 timme, hon är som duktig och alltid väldigt glad och trevlig när man är där, nästa gång vi ska till henne ska Johan oxå med och då ska vi få gå runt på förlossningen och se hur det ser ut.

Vecka 32 nu, så det börjar verkligen närma sig slutet nu :)

Så här börjar magen se ut, inte så vansinnigt stor än så länge, men inte mig emot! :)


Vi var på Elgiganten och shoppade en dag, här kommer före och efter bild :)
  

Från 32" till 50" det blev lite skillnad, men vi är väl dom sista som gått över från tjocktv till plattv först nu :)

Vi har även köpt en ny bil! Eller rättare sagt en till bil, och speciellt ny är den inte heller, den är äldre än mig iaf.. Men den är ändå i väldigt bra skick för att vara så gammal..


Och Nisse har fått vara till hundfrissan..
Från det här..

Till det här



Fast han är gladare än han ser ut på bilden över sin nya frisyr :)

Nu är palten klar!

Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken tur det gick att ändra tiden och att allt gick bra på mötet. Nisse är mycket finare med sin mjuka härliga päls tycker jag. Din mage är lagom stor och fin tycker jag. Tänk...nu är det inte länge kvar...Kram

2010-04-20 @ 19:53:32
Postat av: Lisette

Haha, bilen är underbar!



Tycker lite synd om lille Nisse, tänk att själv raka bort hela frissan och så blir det också lite fläckigt.... haha, men han är för söt ändå!

Och din mage är så fin!



2010-04-21 @ 00:38:38
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: Elin (Emmas storasyster)

Vad var det för fel på bilen? Typiskt!



Söt liten mage, saknar min ibland. Men nu har jag en liten buse som är överallt på en och samma gång. Snart är det din tur :-) Tror du det blir en pojke eller flicka? jag gissar på pojke.

2010-04-21 @ 22:06:37
URL: http://elinstalnacke.blogg.se/
Postat av: K.U

Sötaste magen!

puss och kram

2010-04-21 @ 23:16:53
Postat av: Elin (Emmas storasyster)

När vi var på vårt UL så frågade vi vad bebisen hade för kön. Hon var inte helt säker eftersom att han låg lite konstigt men hon misstänkte att hon skymtade en liten snopp. Så vi var ganska säkra ändå på att det var en liten Liam :-)

2010-04-22 @ 13:03:33
URL: http://elinstalnacke.blogg.se/
Postat av: mari och majsan

haha inte bara magen som växer, även tv:n :) Så spännande att se vad du får för en liten familjemedlem :) Jag gissar på flicka!

2010-04-24 @ 22:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0