Vecka 15..

Det betyder att våran nya soffa kommer nästa vecka!
Gud vad jag längar! Hoppas den kommer på måndag dessutom och inte på fredag eller så..


Snart (kl 14.00) ska Nisse in på helrakning, han kommer bli så fin, och det kommer bli så skönt att slippa få in en sandlåda vaje dag.. Han ser verkligen ut som en annan hund då, ska lägga in före och efter bild sen=)


Nu har jag laddat över lite bilder från mobilen från när vi var i Kiruna..
Johan är värsta grymma isskulptureraren:)


Så var den rummet med den där hemska flickan


Så var vi in till iskyrkan en sväng



Det var som det enda jag fotade i Kiruna..


Här är vårat nya hem förrsten
 

 

Nää nu ska jag hänga upp tvätten och sen hoppa i duschen innan jag åker med Nisse..

Idag ska vi även på våran första föräldrarutbildning, spännande och se vad det är för nåt..

 

Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas det var trevligt på föräldragruppen. Kram

2010-04-12 @ 20:57:56
Postat av: K.U

Gu så mysigt hus :D kram

2010-04-13 @ 10:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0