Agnes nya blogg

Jag har gjort en ny blogg till Agnes, en lösenordsskyddad.

Anledningen till det är att det inte känns bra att lägga ut bilder på henne på denna eftersom jag inte vet vilka som läser här och vem som helst (okända människor) kan komma in här.
Jag vill veta vem som kan se dom helt enkelt.
Det är inte det att jag inte vill att nån ska läsa utan bara ha lite koll på vilka!

Så Skicka ett mail till mig på [email protected]
Så skickar jag användarnamnet och lösenordet!

Få se hur det blir med denna, tror jag komma fortsätta blogga lite här oxå..


Adressen till nya bloggen är iaf
http://karint.blogg.se/agnes/

Jag har även lagt till den som länk i mina länkar!


Trevlig helg! =)

Heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0