Blogg Award

Jag har fått Blogg award av både Lisso och Elin, Tackar!



-Som award ska jag/ni kopiera in award-bilden i din/min blogg för att visa att jag/du fått den.
-Tacka och länka tillbaka till den jag/du fick awarden av.
-Ge awarden till 7 andra blogg systrar/bröder.

 

-Skriv 7 intressanta saker om mig/dig själv.

nu till det svåra då, 7 intressanta saker..

-Jag och Johan har inte sovit en enda natt ifrån varandra sen julen 2008, inte ens EN alltså..

- Jag snusade i 6 år, när jag träffade Johan vågade jag inte säga det till honom, tänkte att han inte skulle bli kär i mig då, så jag slutade snusa istället, och sa inget till honom om det heller, men efter några månader hittade han min blogg där jag skrivit om slutandet i..

- Jag har fått böter när jag har kört snöskoter på Ollasbyvägen i Vittangi..

- Sista året jag var på PDOL var jag så bakis efter 3 dygns festande att jag var tvungen att åka till sjukhuset för jag mådde så jäkla dåligt..

- Jag ÄLSKAR desperata hemmafruar och längtar så mkt tills den börjar om..

- Jag har världens förlossningsrädsla och skulle aldrig någonsin få för mig att föda ett barn vaginalt. Jag är även väldigt flygrädd efter att ha kraschlandat en gång, men har gått i KBT och faktiskt flygit till Kiruna och till Paris efter det..

- Jag har fastighetsmäklarexamen..


Jaa inte vet jag om det blev så intressant men det är så svårt att komma på så här på rak arm..


Jag ger Awarden vidare till:

Therese
Marro
Linn
Jenny
Julia
Anna

Krisso


Heipa


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag är oxå extremt flygrädd så vad fick du för tips? Lite jobbigt att sitta och grina hela vägen till Rom, haha :-)

2010-08-19 @ 09:37:24
URL: http://elinstalnacke.blogspot.com
Postat av: Elin

En annan sak jag tycker är hemskt är när man väl är uppe i luften och motorerna låter som att dom ska stanna, misstänker att dom drar ner för att gliiida fram och sprara bränsle men det är ändå otäckt + alla gropar. När jag flög hem från Thailand var det såna gropar så att folk skrek och alla var tvugna att sitta med bältet på ett bra tag. Jag grät så att linserna hoppade ur, usch!



Läser jag i planet börjar jag bara må illa så då blir det bara värre "/ Synd för de hade vart skönt.

Får väl lyssna ljudbok eller nått :-)

2010-08-19 @ 16:03:41
URL: http://elinstalnacke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0