En dag kvar...

Det blir inte så mycket bloggande nu när jag jobbar, jag är så sjukt trött varje dag när jag kommer hem så det är bara att äta och fixa om det är nåt viktigt och sen slöa innan man ska sova igen..
Igår somnade jag klockan 20.00 typ och sov till 7 i morse, ändå är jag helt trött idag!


I helgen har vi varit till Kiruna, det blev en snabbvisit vi kom på fredag kväll och åkte hem på söndag eftermiddag, så hann inte med att träffa så många, men det var skönt att få komma "hem" lite.

Idag ringde dom och sa att våran bil är klar så till helgen blir det att åka till Skellefteå en sväng, det blir nog skoj!


Förra veckan har Johan känt dom första sparkarna :) Det är så häftigt, det känns som mer verkligt nu när man känner det lilla hjärtat där inne varje dag.. Imorgon är det dags för Ultraljudet och jag hoppas verkligen att allt är bra med den, vi har ju redan gjort 4 st så jag vet ju iaf att det verkligen är en bejbis där inne:)
Kanske får vi veta om det är en liten tjej eller kille oxå:)


Nyss ropade Johan från badkaret om vi skulle åka och hämta mat på McDonalds, jag bangar inte, jag ääälskar Donken! Mmm..

Ja ja, får se hur länge det blir att jobba nu då men jag tror nog det blir kanske 2-3 veckor. Det är som skönt att komma iväg lite på dagarna och bra att spara på lite stämplingsdagar...


Nu ska jag förresten sälja min lägenhet på Norrbölegatan, jag har anlitat mäklare som ska hjälpa mig att få iväg den, snart kommer den nog upp på hemnet, kan säga att jag längtar efter att se den, jag har ingen aning om hur den ser ut inne nu, han som hyr den kanske har levt rövare där...
Nää det tror jag inte:)


Nää nu ska vi ut till kalla bilen, men det är lätt värt det för en QP Cheese Meny... mmm =)



Tack så hemskt mycket för alla gratulationer!!!

Jag blir så glad när jag läser dom:)


Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Kul att höra att du lever =). Spännande med ultraljud igen. Ha det gott. Kram

2010-01-20 @ 22:07:56
Postat av: Elin Stålnacke

Så kul med UL! Riktigt fränt att se den lille röra sig där inne å nu även känna sparkar :o)

Har nyss uppdaterat min blogg med min förlossningshistoria om du är nyfiken på att höra om en perfekt förlossning, hehe.

Kram på dej!

2010-01-21 @ 16:27:03
URL: http://elinstalnacke.blogg.se/
Postat av: Lisa

Men hallååå! Ny magbild tack. :)

2010-02-12 @ 15:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0