Ledig mitt i veckan..

Det var som lagom att jobba en och en halv dag och sen få vara ledig lite. Trettondagsafton blev middag med mamma och pappa som kom hit igår på dagen och har sovit här till idag, vi åt jättegod biff med klyftpotatis/potatisgratäng, sallad och såser.. mmm:)


Idag ska vi nog packa upp efter våran Skellefteåresa, vi har inte hunnit göra det ännu, sen blir det nog att glo lite film och ta det lugnt bara. Det ska komma en tjej och titta på den här lägeheten oxå, hon står först i kön och vill ha den så fort som möjligt, jag hoppas verkligen hon tar den, då kanske det blir att flytta hem redan till månadsskiftet!



Nisse är söt som vanligt...


Magen växer...

V.17


Men jag mår väldigt bra iaf.
Jag har inte sagt till nästan nån på jobbet att jag är gravid, dom tror säkert jag har ätit jättemycke julmat:)
Men tycker det är så svårt med människor man inte känner ska man bara slänga ur sig mitt i allt att man är på smällen, blir ju lite konstigt...



Så här såg förresten bilen ut efter smällen


Nä nu ska jag läsa lite bloggar har inte så mycket mer att skriva om!


Heipa


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag får ju ta grattulera till den växande magen :o)

Oj va roligt!! Nör ska den lilla komma??



Kram

2010-01-06 @ 12:18:44
URL: http://caspina.blogg.se/
Postat av: Therese

Så söt mage du har fått. Åh Nisse är ju hur söt som helst. Sköt om dig. Kram

2010-01-06 @ 21:06:27
Postat av: Kristina

Jätte söt liten mage :)

2010-01-07 @ 19:06:49
Postat av: maria i götet!!

hej min kära karin!!! nu har du en liten putande mage ser jag! vad skoj :) får definitivt ta mig upp till norr sen alltså o hälsa på dig och familjen!!

2010-01-09 @ 20:59:15
Postat av: Lisan

Magen är ju hur söt och fin som helst!! :)

2010-01-10 @ 11:18:55
Postat av: Lisso

Haha, ja, det var verkligen en kraftig bild!!

Såg inte det förrän nu.. hahahaha.

2010-01-10 @ 14:23:12
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: mari

Men vilken söt mage :) Och vilken supergullig Nisse!

2010-01-12 @ 20:10:45
Postat av: Ann

Stort grattis till bebisen! Har inte varit in och läst på länge så jag är lite sen :)



När ni kommer hit igen så måste vi ses - jag hann ju tyvärr inte när du var här sist.



Sköt om dig/er!



Kram

Ann

2010-01-12 @ 21:42:21
Postat av: Elin

Men KARIN! :D Wiiee :) Inte visste jag att du hade en bejja i magen :D Kulit, grattis! :)

2010-01-13 @ 15:50:40
URL: http://mammasvalle.blogg.se/
Postat av: Elin Stålnacke

Hallå!



Jätte stort grattis till bebisen som växer i magen :o)

Hade ingen aning om att de var en liten knodd på g, shit va kul!



Puss å kram från Elin & Liam

2010-01-18 @ 17:25:14
URL: http://elinstalnacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0