Bröllop!

I lördags var vi på Emma och Eriks bröllop!
Det var mycket trevligt!
Tyvärr har jag ingen bild på bröllopsparet, har inte hunnit föra över bilderna från vanliga kameran ännu..
Men både bruden och brudgummen var mycket vackra!
Men tog med mobilen på tårtan iaf:)


Vi var med till strax efter kl 00. Då for vi hem med Agnes.
Men hon var himla duktig hon sov hela tiden nästan:)

 

Agnes hade en annan klänning nästan hela kvällen men det råkade komma lite kräks på den efter hon ätit så det blev klädbyte!
Hon har fått en sån fin mössa av sin Mommo och Moffa oxå!


Ja oj nu blev det mer Agnes än bröllop i det här inlägget:)
Men vi hade en väldigt rolig kväll iaf!

Johan ligger och sover nu, han har blivit jätteförkyld!
Jag hoppas att jag och speciellt lillan klarar oss från den..

Idag blir Agnes 5 veckor!
För en vecka sen var vi och vägde och mätte henne..
4095 gram och 54 lång, hon växer så det knakar!
Det syns verkligen på henne att hon blivit större nu..


Vi har varit i Östanbäck idag och hälsat på min barndomskompis Kristina och hennes familj!
Det var skoj att ses!

Nää nu vaknar hon..
Dags för bajsblöjsbyte skulle jag tro!


Heipa



Kommentarer
Postat av: Therese

Så otroligt söt hon är. Trevligt med bröllop...snart är det dags för mig. Kram

2010-07-20 @ 22:37:59
Postat av: Elin

Ja dom växer verkligen så de knakar. Njut av tiden så mycket de går :-)

2010-07-20 @ 23:04:31
URL: http://elinstalnacke.blogspot.com
Postat av: Elin

Så! :-)

2010-07-20 @ 23:34:24
URL: http://elinstalnacke.blogspot.com
Postat av: Lisa

Det är ju framför allt Agnes vi VILL ha uppdatering om! iaf jag hihi :) Puss!

2010-07-21 @ 17:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0