Länge sen..

Blir visst inte så mycket uppdatering nu, men ska försöka bli lite bättre:)


Igår var vi(Jag å Agnes) till Bergsbykiosken med Jeanette och åt årets första mjukglass, men jag har nog kommit på att jag inte tycker att mjukglass är så gott, vanlig glass är mycket godare..

I natt har Agnes sovit från 01.20 till 06.20 innan hon vaknade första gången för matpaus.. Underbart med några timmars sammanhängande sömn, sen har hon bara ätit och somnat om några gånger, hon sover ännu..




I helg är det festival här, så vi ska nog och äta lunch där till helgen.
Jag ÄLSKAR Langos!
Så jag kommer tveklöst äta det:)

Agnes har haft lite magknip på senaste tiden, så hon har lett rätt mycket, och jag har lyckats fånga det på bild:)
Hon är så gullig, synd att dom ler för att det kniper..


Men hon är ännu så himla snäll.
Hon sover massa på nätterna, hon har börjar somna rätt sent bara (vid 1-2 tiden)
Hon skriker aldrig, mer än korta stunder när man inte är nog snabb med tisse eller när hon ska upp ur badet och sånt..
Det är så himla mysigt det här bejbislivet, jag njuter verkligen varenda sekund!
<3


Nä nu ska jag passa på och hoppa i duschen innan hon vaknar..
Men det kommer bättre uppdatering när det blir sämre väder! :)

Heipa


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja bebistiden är verkligen mysig :-)



Hon är ju sååå söt!



Hoff Liam lärde sig att ta sig upp i soffan i måndags, attans! Nu klättrar han alltså upp helt utan problem och nu måste vi hålla stenkoll på honom.

Barn!

2010-07-07 @ 15:06:01
URL: http://elinstalnacke.blogspot.com
Postat av: Elin

Vi gifter oss den 17 juli så de är inte så många dagar kvar :-)



Tur att hela tjocka släkten kommer så man får lite hjälp iaf. Riktigt jobbigt att planera bröllop så jag kan verkligen förstå vissa som anlitar fixare.

2010-07-07 @ 19:00:16
URL: http://elinstalnacke.blogspot.com
Postat av: Therese

Så mysigt! Bebistiden är verkligen underbar, ta till vara den. Ha det gott. Kram

2010-07-07 @ 22:02:26
Postat av: Linda

å så underbart söt hon är! GRATTIS igen vännen!

2010-07-09 @ 19:46:39
URL: http://familjenbystrom.blogspot.com
Postat av: Linda H

Grattis igen!! Vilken söt tjej med ett mycket fint namn. Hoppas ni har det bra :-)

2010-07-11 @ 09:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0