10 dagar kvar..

Ja idag är det bara 10 dagar kvar till snittet.. Så snart är det bara ensiffrigt:)
Igår var Johan på taklagsfest, jag var med Laila..

Plötsligt högg det till i vänstersida av magen och det släppte inte, hur jag än satt stod gick låg osv så gjorde det bara ONT ONT ONT!!
Försökte febrilt få tag i Johan, som självklart inte svarade, så tillslut åkte jag och hämtade honom så åkte vi in på förlossningen, det var ju inte värkar jag hade för jag hade konstant jävla ont, men nåt var det ju..
Dom gjorde UL, tog blodprov, kände och klämde, CTG osv.
Dom hittade dock inget, dom trodde det var njuren det satt i, ev njurbäckensinflammation, eller tarmen.. Fick med mig massa värktabletter hem så jag har kunnat sova i natt iaf..

Imorse ringde dom och sa att sänkan är OK, så vet inte vad det är, har fortfarande ont, inte lika farligt som igår, men det känns.


Så idag ska BB väskan packas, känns som att det kanske är på tiden, vi hade ingen aning om vad vi skulle ta med oss igår, ifall vi skulle bli kvar, Johan hade ju dessutom druckit så han hade ju inte kunnat åka och hämta nåt heller..
Vad behöver man mer än kläder till oss tre? (och självklar neccesär med allt som hör till den)

 

Idag känner jag mig helt slut på energi, allt jag gör går i slowmotion, jag är livrädd att det ska hugga till sådär igen och inte släppa! Det var verkligen hemskt! Och ännu värre var det när dom inte hittade nåt, för det gjorde ju så satans ont!


Ja jag tror den här helgen blir i lugnets tecken iaf..
Nu ska jag hoppa i badkaret och hoppas varmt vatten lindrar lite!

Heipa

 

 


Kommentarer
Postat av: Therese

Fy så otäckt. Hoppas smärtan ger med sig och att du slipper den. Inte länge kvar nu...så spännande. Kram

2010-06-05 @ 20:52:00
Postat av: Linn

Snart är våra bebisar här!

2010-06-05 @ 21:42:04
URL: http://lifebylinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0