Nu vet jag..

Vilket datum det blir, eller det är klart den kan ju alltid komma tidigare, men om den inte gör det.

Tisdag den 15 juni 2010

 

Då smäller det, eller kanske inte smäller, men då kommer den ut iaf!

Hojja jag blev nästan lite nervös, det är verkligen bara 2 veckor kvar nu..
Men det går nog bra, hoppas tiden går snabbt nu.
Men har lite att fixa, det ska tvättas och hemmet ska städas, mat ska lagas och frysas in, fika ska bakas.
Sen är det ju två helger oxå, helger brukar ju innebära roliga saker och tiden brukar gå väldigt fort då..


Dom vill verkligen inte att man ska snittas, vi pratade rätt länge, men dom tvingar ju en inte heller, hon sa att hon ju skulle ge mig ett men hon ville försöka förstå varför jag ville ha det.
Men jag vet som inte vad jag ska säga, jag är rädd för ALLT som har med en förlossning att göra, jag vill inte vara med om nåt av det, och jag vet inte varför jag känner så.


Nu ska jag sätta igång köttsoppa att koka så att köttet hinner bli riktigt mört och gott!
Sen tänkte jag eventullt slänga ihop nån kaka av nåt slag!


Men nu vet ni oxå iaf!
Jag har förresten varit sjukt nervös inför idag, jag vet inte riktigt varför, men lite speciellt är det väl att få veta vilket datum våran bejbis ska komma..
Så i natt har jag legat och vänt och vridit hundra varv, varit på tossi tusen gånger och haft allmänt svårt att sova! Sen i morse KLOCKAN 7 ringde min storesyster för att kolla om jag hade saft hemma.. (Nej det hade vi inte)  Efter det var det stört omöjligt att somna om, så jag känner mig lite som en zombie!


Idag är det sista desperata! kommer säkert sluta hur spännande som helst..


Heipa

 


Kommentarer
Postat av: K.U

SPÄNNANDE!!! Det kommer gå underbart bra och jag är så glad för eran skull!!! :D



Sista desperata är SÅÅÅÅÅ spännande :D

2010-06-01 @ 16:00:03
Postat av: Allet

Jag har redan tjuvsett avsnittet, det blir väldigt spännande....

2010-06-01 @ 18:56:04
URL: http://allet.blogg.se/
Postat av: Ann

Så spännande - snart får ni träffa ert underverk! Sköt om dig och försök vila så mycket du kan - det behövs senare det kan jag lova.



Kram

2010-06-01 @ 21:37:51
Postat av: Therese

Så roligt...inte lång tid till ert underverk kommer till er. Kram

2010-06-01 @ 22:00:33
Postat av: Elin

Va kul att lill bejsan kommer snart :-) Spännande!

2010-06-02 @ 12:33:27
URL: http://elinstalnacke.blogg.se/
Postat av: Linn

Så skönt det måste vara att veta-:)

2010-06-02 @ 19:41:24
URL: http://lifby-linn.blogspot.com
Postat av: mari och majsan

Åh va roligt! :) Håller med om att du ska passa på att vila nu, för sen tar det ett tag innan energin är tillbaka! Bebisen: Vi väntar på dig! Kom snart!

2010-06-03 @ 13:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0