Hyresgästföreningen..

Jag såg en gubbe nyss som gick runt här på kvarteret, vi har ju typ skyltfönster i vardagsrummet så när han kom hit var jag ju som tvungen att öppna..
Så kom han in och satte sig i köksbordet, bara sådär, jag var i morronrock ännu, hann dra på ett par brallor iaf..
Så skulle han skicka information så han var tvungen att ha mina uppgifter,
Så han tog namn och personnummer och kontonummer och allt möjligt..

Det kändes inte alls bra.. Så satt han läänge och pratade, usch.. Måste dom vara så påträngande, bara därför har man INGEN lust att vara med.. Han visade legg men känns ändå inge bra att ge ut sitt kontonummer, och varför ska han ha det bara för att skicka ut info, nää usch, obehaglig typ det där!


Syrran ringde nyss och frågade om jag skulle med på lunchtrav, och det ska jag.. tänke kamma hem nån miljon så här mitt på dagen.. :)


Aja nä kanske skulle kamma håret och äta lunch och gå ut med Nisse innan hon kommer..


Regnet öser ner här då och då nu, hoppas inte trav = vara utomhus..
Jag har inte direkt nån jacka jag får igen över magen..


Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Förstår känslan...inte kul när det kommer något sådär när man liksom inte är riktigt klar och ska ha massa info. Kram

2010-05-26 @ 19:50:21
Postat av: Elin

Mysko typ de där, hm...

Ska försöka övertala Martin till att fara till Ske. nån dag. Det hade varit super skoj :-)

2010-05-26 @ 21:13:02
URL: http://elinstalnacke.blogg.se/
Postat av: Ann

låter mysko - jag skulle kolla det med hyresgästföreningen om jag var du!



sköt om dig och hoppas att det gick bra på travet!



Kram

2010-05-26 @ 21:36:07
Postat av: Julia

Hemska gubbe, usch!

2010-05-27 @ 09:21:40
URL: http://lillatyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0