Middagstips..

I lördags när jag var och handlade tipsade brorsan om dom här


Orientbröd..

Sen igår gjorde jag en sån till middag med räksallad, isbergssallad, tomat gurka och kräftstjärtar.


Och så rulla ihop!

Det var helt fantastiskt gott!

Idag ska jag göra sånna till middag men med kebabkött och vit kebabsås istället för räk och kräftgrejjerna.


Helgen har varit lugn och skön annars, var och grillade med mina syskon och deras familjer i lördags, det var helt underbart fantastiskt gott..


Ätit mycket gott dom senaste dagarna alltså:P


Nisse ligger och myser i soffan här bredvid mig,

Rumpan hänger utanför soffan men han sover gott ändå :)


Idag var det lite tråkigare väder, men det är lite skönt att inte känna sig tvingad att ligga och pressa i solstolen faktiskt, känner mig rätt trött och slut, så tror inte jag kommer röra mig så många meter från soffan idag..


Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh så gott det såg ut...måste kanske ta och testa. Kram

2010-05-24 @ 21:04:21
Postat av: Elin

Var finns orient brödet att köpa? Ser jätte gott ut. Ska försöka övertala Martin att åka till Ske. och hälsa på dig nån dag när det passar oss alla :-)

2010-06-08 @ 15:15:20
URL: http://elinstalnacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0