Nytt i hemmet..

I lördags var ju Johan till Gråliden och hämtade en diskmaskin, igår installerade vi(han) den..
Snacka om helt underbart, så jäkla skönt alltså, att diska är kanske det tråkigaste som finns..
Den fungerar!


Under tiden kokade jag köttsoppa för första gången i mitt liv..
Jag är ju i en matlagningssvacka så den blev såklart aalldeles för salt, men hällde i massa mer vatten i resten så får se om den är bättre idag..
Bakade även muffins när Rebecka och Petter var förbi i fredags..
det gick så här..


Jag fattar inte varför jag misslyckas med ALLT som har med mat att göra just nu.
Jag tycker jag brukar vara rätt bra på det i vanliga fall.


Aja, jag har haft rätt ont i ryggen senaste tiden, magen börjar bli tung, och hög känns den som, hojja det går inte att hitta en skön ställning varken liggandes eller sittandes eller ståendes..
   

Ja så där ser den ut från alla håll, inte så snyggt med den fd navelpiercingen, ser ut som jag har flera navlar..:)

Aja Vecka 35 nu iaf, så det är ju inte så hemskt länge kvar..
Plus att den kommer en vecka tidigare än BF ungefär eftersom jag ska snittas..
 

Annars har jag inte så mycket mer att berätta. Vi hade massa främmande här i lördags, vi var väl typ 8 st, och alla fick plats i soffan :) Jag gillar skarpt att den är så stor!=)


Idag spökade det här förresten, var inne i sovrummet och hämtade glas som stod på nattygsbordet, var och förde dom till köket och när jag gick förbi tv:n igen var den påslagen!!!
Snacka om hjärtat i halsgropen.. Men säkert var det jag som råkade komma åt fjärren.. Hur som helst har jag stängt dörren dit och tänker INTE gå in förrän Jossi kommit hem...


Aja nu har jag inte så mycket mer skräp att skriva.

Heipa




Kommentarer
Postat av: Therese

Härligt att se att det inte bara är jag som misslyckas i köket =). Jättefin mage du har...Kram

2010-05-10 @ 21:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0