Storseans med Terry Evans

Igår var jag och Jeanette på seansen, det var lite häftigt..
Det är ju som svårt att förklara men han fick väl kontakt med typ 10 andar och gick fram till människorna som andarna tillhörde, dom fick bara säga Ja och Nej för att inte ge honom nån information, och det verkade då stämma mycket av det han sa..
Han är ju som väldigt rolig oxå, det var många skratt under kvällen.

Det var typ såhär:
-Din pappa är inte i livet, känner du igen det?
-Ja
-Det känns som att han dog väldigt hastigt, en bil eller trafikolycka, stämmer det?
-Ja
Osv..

På dom flesta verkade han träffa in väldigt bra och dom kände igen sig i nästan allt han sa..
Jag vet inte om jag tror på sånt där eller inte, men kanske:)
Det var avlidna mammor och pappor, mor och farföräldrar och ett barn som en tant hade mist.

Ja jag vet inte vad mer jag ska berätta om det, ni får fråga om ni vill:)


Idag har jag varit ut med Nisse på promenix sen ätit lite Mango Chutney kyckling *mums*

Nu ska jag se dagens Andra Aveny, jag hoppas den kommit ut på svt.se bara..



Förresten, jag missade ju gårdagens desperata.. Nån som vet om den går att se på nåt sätt om man inte vill vänta ända till söndag och reprisen?=)
PS. jag är fruktansvärt dålig på engelska så det får väldigt gärna vara textat..


Heipa


Kommentarer
Postat av: elin

Du kan hitta desperate på..

www.surfthechannel.com

där går du in på channels, tv, desperate housewife så kommer du in dit.

2010-05-05 @ 13:26:20
URL: http://llelinll.blogg.se/
Postat av: Jenny

Elle kanal5.se men då får du betala för den..

2010-05-05 @ 14:53:50
Postat av: Therese

Min kompis hade varit där och hon fick kontakt med sin mormor. Jag tror inte direkt på det men när man hör sånt där så börjar man fundera. Kram

2010-05-05 @ 22:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0