Valborgs...

Igår var vi hos min syster och grillade med hennes och min brors familj. Det var mycket trevligt.

Det blev grillspett och det var helt underbart gott!

 

Idag är det skitväder så man kan man gott samvete ligga på soffan och mysa! =)
Vi tänkte åka in till stan och hyra Avatar, jag har rätt höga förväntningar på den, alla säger ju att den är så himla bra..


Sen har vi väl inte så mycket mer inplanerat i helgen,
jag tycker vi ska packa upp alla våra ouppackade flyttlådor, få se om min sambo tycker det oxå:)


Nisse är helt knäckt efter gårdagen, han har inte ens velat ut ännu, jag har försökt ropa att vi ska gå ut men han gick och la sig på soffan istället och vilade.. :) Han är så söt!


Idag är det vecka 34 i graviditeten, herregud vad det går snabbt framåt, varje vecka är ett nytt delmål att passera och varje 10:e dag:)
På torsdag ska vi på förlossningen och få se hur det ser ut där, med aurorabarnmorskan. Första gången Johan oxå träffar henne. Blir ju kul att se hur det ser ut..

Aja nu ska jag duscha lite och smörja in magen med tusen kilo Body Butter, jag vill verkligen verkligen inte få bristningar, jag vet att det är ärftligt och hormonellt och inte spelar nån roll om man smörjer men det känns lite bättre att ha gjort sitt yttersta för att försöka förhindra det iaf:)
Och än så länge har det gått bra, men nu är det ju den värsta tiden kvar när magen ska växa som mest..

Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja oj vad tiden går, är inte långt kvar nu. Så spännande. Du måste maila så fort du och bebisen kommit till er rätta så jag får veta. Kram

2010-05-01 @ 20:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0