Vi har världens bästa bovärd..

Att bo i lägenhet som man hyr kan ju vara lite si och så ibland, man kanske tycker nåt borde fixas men inte bostadsbolaget..
Tur vi har Bosse i Bergsbyn han är värdens bästa bovärd, hittills iaf..

När vi precis hade flyttat hit visade jag att plåtarna var lite äckliga och vi ville gärna ha nya, han tyckte att hela spisen var så gammal så veckan efter fick vi en sprillansny hällspis.. :)
Idag så var han hit igen, hela våran vattenberedare är trasig, det var kortslutning i den, han tyckte den oxå var så gammal (-98) så det var lönlöst att laga den, så imorgon på morgonen kommer dom med en ny åt oss..
Hoppas den drar liiite ström eftersom vi har kallhyra här..


Nu har han precis åkt, märkte dock att vi hel saknar ström i vardagsrummet, jag var och pillade upp alla säkringar som for när han var och skruvade i vattenberedaren, det smällde och rök i den så nu vågar jag inte röra nåmer.. Väntar på att Johan ska ringa och höra med honom hur man ska göra, känns ju skämmigt att ringa hit honom igen.. 
Men då kanske vi får ett nytt elskåp:)
Nää skämt å sidor..

Jag har iaf sagt till johan att det blir skräpmat idag, känns onödigt att göra diskberget ännu större och jag is inte börja koka vatten när jag vet att vi har varmvatten på morgonen imorgon igen..
Men idag blir det pizza, är sjukt less på äckliga hamburgare!


Heipa 


Kommentarer
Postat av: Elin

Vi beställde aldrig :) Kom inte till skott!



Men vi gjort det flera ggr tidigare, och det alltid fräsch frukt och grönsaker! Jag tror att de tycker det är viktigt att kunderna blir nöjda med tjänsten, för annars skulle ju ingen använda den!



Ha det bra :)

2010-05-06 @ 17:40:39
URL: http://livetmedvalter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0