Det gick väl bra..

Men som jag trodde, fick ingen mirakelmedicin, men en ny antibiotikasalva, eller droppar var det väl mer den här gången..
Dock känner jag mig aningen piggare nu på kvällen iaf, Johan sa oxå att han upplever mig lite piggare än igår..

Vi har varit på Ica Maxi och Ö&B och köpt det mesta klart till dopet..
Bara två saker kvar tror jag..

Det var dock inte kul att vistas bland folk när man ser ut som att man gråtit en vecka..
Jag verkligen såg att folk kollade väldigt mycket på mig..
Nå nå.. Dom får kolla..

Imorgon ska jag på stan med mamma en sväng.

Fast innan det ska vi till lokalen och duka å hämta tårtorna..

Blir nog bra det här.

Får hoppas man inte ser allt för jävlig ut på alla bilder bara..

Heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0