När jag fyllde år..

Så önskade jag mig penki till en cykel, det fick jag, så idag har jag varit och köpt en!
Det blev en svart Sjösala, med 3 växlar, fotbroms, pakethållare, korg, en riktig tantcykel alltså!
Precis vad jag ville ha!

Känns tråkigt bara att den måste stå i garaget nu i flera månader innan jag kan provcykla den.. Men jag kommer vara glad till våren att jag köpte den!


Den här TROR jag att det är..


Imorgon är det babysång, och så ska jag försöka hämta hem cykeln.
Johan har skola hela dagen i Luleå.

På fredag åker vi till Kiruna!
Jippie!!
Gud vad jag längtar!
Tur det redan är tisdag imorgon!

Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Jättefin cykel. Skulle också behöva en ny cykel. Kram

2010-11-09 @ 21:31:19
Postat av: Petra

Va häftigt att vi fira 3 år samma dag!:) Firade ni ordentligt? Eller gjorde ni som oss? McDonalds hemma i soffan=P

2010-11-20 @ 22:57:14
URL: http://thellus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0