om en timme..

Så ska jag till VC..
Typiskt bara för jag bokat en tid mår jag aaaningen bättre..
Men ser fortfarande förjävlig ut i ögonen..
har ont i halsen, snoret rinner, har en stor knöl (lymfkörtel?) under armen, oc knölar bakom öronen å högst upp på käkarna..
Dom kommer för,odligen säga virus. Hem å läka av sig själv, men det blir skönt att ha varit iaf så slipper jag fundera så mkt över alla knölar, fast jag vet att lymfkörtlarna sväller när man är sjuk..

Jag har satt penicillinsalva i ögonen i 4 dagar idag, dock ingen skillnad..


Vilken tur att vi har dop i helgen.. av alla veckor att bli sjuk valde jag såklart den sämsta! så efter VC är det storhandling...

Heipa


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Byt örngott och handduk typ hela tiden! Annars går det runt runt.. Krya på dig o lycka till på dopet!

2010-11-25 @ 20:15:47
Postat av: Therese

Hoppas läkarbesöket gick bra och att du får ordning på dina ögon. Kram

2010-11-25 @ 20:17:18
Postat av: Emelie

Krya på dig Karin!!

2010-11-25 @ 22:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0