Snart är det helg!

Då kommer mamma å pappa! Jippie:)

Ja å så fyller jag år oxå.. 25, jäkla börjar ha några år på nacken..
Jag har bara önskat mig pengar, jag vill verkligen köpa en cykel..
Känns dock inte som det roligaste att köpa i November, blir ju bara att ställa in den i garaget, men det kommer vara roligt till våren.. :)

Johan fyller för övrigt oxå år, jag har ingen aning om vad jag ska köpa.
Tips mottages gärna:)


Det är skönt att vi kan ha födelsedagskalas tillsammans iaf!

Så i slutet av veckan ska det bakas vanlig tårta, smörgåstårta, handlas till bakandet och städas när det ska komma folk hit!
Fullt upp med andra ord!

Men imorgon är det tisdag = babysång och DESPERATA

Heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0