Jordgubbschoklad

Sen jag börjat med LCHF har jag börjat köpa 70% choklad för att unna mig en bit någon gång då och då.
Idag köpte jag en lite dyrare (32 kr) med jordgubbssmak, den var verkligen god!

Har även köpt en annan choklad som jag ska testa att göra LCHF kladdkaka på, men det blir nog först till helgen.

Angående dieten, jag har haft lite sommarpaus, har gått upp lite men har kört nu en vecka och är ca 1,5 kg från den absoluta lägstavikt som jag haft efter graviditeten, så känner mig grymt peppad nu att komma under det och sätta nytt lägsta rekord.
Men imorgon blir det dock fusk, ska äta PALT hos min syster, verkligen fusk, men gott ska det bli!

Heipa


Kommentarer
Postat av: Petra

Det finns en choklad med chilismak också. Den är riktigt god. Mörk choklad måste man få unna sig ibland :) Och palt också!! :)



Ha det fint!! Kram!

2011-08-08 @ 22:43:53
URL: http://frokenpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0