Tips från allmänheten..

Vi har bestämt att vi ska köpa en sulkyvagn inom en relativt snar framtid (efter jul).
Våran vagn är alldeles för stor, otymplig, svårt att lyfta in och ur bilen, tar upp HELA bagaget och drar så jäkla mycket åt höger så man får nackspärr när man går runt med den på stan tex. Den är svårkörd och trögsvängd, chassit är så stort att man behöver en meters bredd för att komma förbi någonstans.
Man kan säga att jag nästan hatar den där vagnen.


Men nu är ju frågan vilken sulky vi ska köpa.
Vi vill att den ska:

Ha fullt liggläge.
Ha en stor suflett (Bra när vi ska utomlands och så)
Vara lättkörd.
Lätt att fälla ihop och ta liten plats.
Gärna lite större hjul, inte sånnadär två små bredvid varandra som blir som ett hjul, ni vet säker vad jag menar.



Det behöver absolut inte vara den billigaste på marknaden, bara den är vad vi vill ha!
Tips? Någon som har en bra sulky att rekommendera eller vet av någon bra?


Brion vi har får nog bli dagisvagn!


Heipa


Kommentarer
Postat av: Anna-Sara

Vad roligt :) ja, det blir mycket funderingar. Det är min första tatuering så jag är ju lite nervös :) Jag ska låta min kompis Isabell tatuera mej. Hon är tatuerare :)

2011-12-13 @ 07:16:24
URL: http://ensannsaga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0