Jag och min dotter

Vi har haft en underbar helg i Umeå.
Lägger upp bilder i Agnes blogg lite senare.

Vi har hunnit med två besök på McDonalds.
Hurra.
Givetvis blev det QP



Riktig renskav med Potatismos, torrkött, fläskfilepasta osv.

Men vi har gjort mer än att äta oxå.
Varit på stan, kollat film.

Svinalängorna


Den var bra.

Just Go with it


Den var helt sjuk men rätt rolig.

Idag när jag körde hem började oljelampan att lysa.
Så då var jag tvungen att stanna på första bästa mack oh börja meka, jag skruvade lite å hällde i lite olja och sånt och nu är den som ny!
Skämt å sidor, jag bad första bästa gubbe om hjälp och han var helt toppen, han kollade stickan, förklarade exakt hur det skulle se ut och spang och hämtade olja åt mig, fyllde på osv, han till och med kollade när jag åkte så jag kom iväg ordentligt fån macken, det är tur det finns sånna människor!

Typiskt att sånt ska hända just när jag har passaten, jag brukar ju alltid köra den andra bilen (saaben) men nu bytte vi när jag skulle lite längre.

Våran nya bil som är som ny igen.

Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Så typiskt med bilen,men tur du fick hjälp. Tur det finns snälla personer. Kram

2011-07-03 @ 22:16:08
Postat av: Jenny

Har ni köpt ny bil? eller ha ni haft den länge och bara jag som missat de?

2011-07-04 @ 19:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0